[Урок] Как да вкараме 'COLORCHAT" в плъгин ?
Публикувано на: 04 Ное 2011, 13:36
Урокът се състои в това, да ви научи как да вкарате colorchat във всички чат съобщения направени от различните плъгини в AMXX мода.
Отваряте си плъгина който искате да редактирате и най-долу в края на кода, добавяте:
Това е сток функцията която ще използваме, а именно ColorMessage.
Примерно избирам си за редакция resetscore плъгина, отварям моя код и отивам там където са дефинирани съобщения, а именно:
И го правим да изглежда по-следния начин:
Виждате, че тук променихме "client_print" на "ColorMessage" - функцията която вкарахме най-долу в кода, така правим нашата дефиниция за съобщение да преминава първо през нея. Също така премахнахме и print_chat дефиницията от реда със съобщението.
Виждасе и друго, дефиниции от рода на "^x03" (зелено), "^x03" (отборен цвят - CT - син, T - червен) и "^x01" (жълт цвят - обикновен).
Виждате, че благодарение на тях ние оцветяваме нашите съобщения.
Важно е да знаете, че е абсолютно задължително да изписвате правилно тези дефиниции, абсолютно задължително е да промените функцията която седи преди съобщението и да вкарате сток-а (най-отдолу в кода).
Друго важно нещо е, тази 0 която седи пред съобщението.
Когато е 0 - то ще се показва на всички.
Когато е id - ще се показва само на човека (ще се вижда само от вас, а не от всички)
Също така ако имате проблеми с "id", можете да пробвате и с "i".
Не виждам нищо сложно в урока, надявам се и Вие да нямате проблем, в случай обаче, че имате такъв, добре е да пишете в тази тема.
След редакцията на плъгина, следва компилиране и използване на вече готовия амхх файл.
Взето от: CS-PhenomsquarD.COM
Отваряте си плъгина който искате да редактирате и най-долу в края на кода, добавяте:
Код за потвърждение: Избери целия код
stock ColorMessage(const id, const input[], any:...){
new count = 1, players[32];
static msg[ 191 ];
vformat(msg, 190, input, 3);
if (id) players[0] = id; else get_players(players , count , "ch"); {
for (new i = 0; i < count; i++){
if (is_user_connected(players[i])){
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();}}}
}
Примерно избирам си за редакция resetscore плъгина, отварям моя код и отивам там където са дефинирани съобщения, а именно:
Код за потвърждение: Избери целия код
client_print(0, print_chat, "%s has just reset his score", name)
Код за потвърждение: Избери целия код
ColorMessage(0, "^x03[AMXX] ^x01%s ^x03has just reset his score", name)
Виждасе и друго, дефиниции от рода на "^x03" (зелено), "^x03" (отборен цвят - CT - син, T - червен) и "^x01" (жълт цвят - обикновен).
Виждате, че благодарение на тях ние оцветяваме нашите съобщения.
Важно е да знаете, че е абсолютно задължително да изписвате правилно тези дефиниции, абсолютно задължително е да промените функцията която седи преди съобщението и да вкарате сток-а (най-отдолу в кода).
Друго важно нещо е, тази 0 която седи пред съобщението.
Когато е 0 - то ще се показва на всички.
Когато е id - ще се показва само на човека (ще се вижда само от вас, а не от всички)
Също така ако имате проблеми с "id", можете да пробвате и с "i".
Не виждам нищо сложно в урока, надявам се и Вие да нямате проблем, в случай обаче, че имате такъв, добре е да пишете в тази тема.
След редакцията на плъгина, следва компилиране и използване на вече готовия амхх файл.
Взето от: CS-PhenomsquarD.COM