1. Първо направете обекта от който искате да стане сърфа и го маркирайте със Selection Tool-a.
2. След това натиснете на Vertex Tool и ви става така :
3. На прозорчето където пише side (x/z) дърпате най-лявата горна точка на дясно и най-дясната горна точка в ляво. Като го направите ще ви излезе прозорец Merge Vertices? на който натискате "Yes".
4. На края просто натискате на Selection Tool и си имате Surf Block.
Как се правят дупки в обекти!
1. Правите обекта по който ще работите ( в случая стена).
2. Следва да направите друг обект и да го сложите вътре в стената. Колкото е висок-широк обекта толкова и ще ви бъде дупката на стената.
3. Маркирате обекта в стената със Selection Tool-а и натискате на Tools > Carve в опциите отгоре.
4. Изтриете ли го с бутона "Delete" вече ще имате основата на тунел/проход или начало на прозорец.