[VHE] Как се прави стълба.

Това е разделът, в който ще развиете и усъвършенствате уменията си в направата на карти, като в същото време имате възможността да споделите вече натрупания си опит с останалите!
Аватар
aHaJLruH
Respected
Respected
Мнения: 366
Регистриран на: 17 Фев 2013, 16:28
Ник в играта: Birichka <3
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: София
Обратна връзка:

[VHE] Как се прави стълба.

Мнение от aHaJLruH »

Как се прави стълба!

1. Правите си стълбата с текстура "ladder".

Изображение

2. Маркирайте я и от дясно натиснете на "toEntity". Ще ви излезе нов прозорец на който трябва да зададете параметри.

Изображение

3. Настройвате я така:

Код за потвърждение: Избери целия код

[Class] - func_wall
[Render Mode] - Solid - no light
[FX Amount] - 255 
Изображение

4. Направете обект със същите дължите/ширина и го прилепете към предната страна на стълбата. [вторият обект трябва да е с текстура Aaаtrigger]

Изображение

5. По същият начин както преди малко зададохме на стълбата сега ще зададем настройка и на другото блокче пред нея и сме готови.

Код за потвърждение: Избери целия код

[Class] - func_ladder
Изображение
Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Уроци за Valve Hammer Editor”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта