Страница 1 от 1

[BaseBuilder] - Ревю на 7.2 mod

Публикувано на: 06 Юни 2015, 19:43
от Excione ツ
Здравейте, драги потребители!
Това е кратко ревю на преимуществата на Tirant version 7.2 BaseBuilder mod-a. Ще изтъкна подробно плюсовете и минусите и сегашното положение на сървъра.


Натисни тук, за да видиш построената база.
Какво е уникалното на мода?

• Трептенията и проблемите при строеж са отстранени. ( Вече можете да строите едни „шедьоври, както си прецените Вие за добре. Новите играчи се научават по-лесно да строят и администраторите са водят по симетрията на самата постройка, което им улеснява работата“
• Неактивен избор на зомби класове, всичко се дига единствено посредством upgrade system. ( Няма да избирате клас зомби, а след това да имате избор да му вдигате характеристиките, за да го правите „nemesis“, както сега. )
• Лесно меню, с което може да избирате - цвета, с който да строите. ( Всеки играч може да избере цвета, с който да строи. Това е доста удобно, ако играчът има някакви предпочитания или има заболяването далтонизъм. )
• Нови възможности за смяна на цвета при SMS потребителите ( Ще имате достъп до командите /rainbow - която представлява цветовете на дъгата - сменящи се бързо. Следващото е /disco - същото е като rainbow по функция, но цветовете се сменят по-бавно и Вие може да строите по-бързо. Прозрачната опция е /textured - с нея обектите си запазват стандартния цвят, но вие ги виждате прозрачно, докато ги местите. )
• SMS потребителите ще могат да се наслаждават на 50% намаление на „черния пазар“, както и на прекрасната опция да местят след времето, за да се оправят при недостиг на време или разваляне от играч, също така и да помогнат на друг играч, който е air/bunker и прочие.
• Оцеляващите - няма да могат да запушват зомбитата, защото ще има протекция, която да ги пази.
• Опция за „прераждане“. ( Чрез нея, ако сте били оцеляващ, но сте били заловен и убит - ще имате шанс, който се гласи спрямо cvar, но по default e 10% да се възродите, като оцеляващ. Модела Ви ще остане на зомби и така ще може да се прокраднете и да преминете благополучно. )

~Подобряване на постиженията - като зомби (upgrade)~
• Команда - /upgrade
Познатото на всички ни upgrade menu. Чрез него Вие ще може да си подобрите играта, като зомби, за да Ви е по-лесно да доминирате над противника. Способностите, които може да развивате са: ( кръв, броня, гравитация, невидимост и скорост ) Всяко следващо ниво се оскъпява - оскъпяването може да се контролира с cvar.

Изображение
~Изображения на цветовото меню, откъм потребителската част~
• Команда - /colors
Това е цветовото меню, с което може да изберете цвета, с който искате да строите или да изберете ВИП цветовете, до които ще имате достъп, като SMS потребител.
Изображение
~Изображение на unlock menu~
• Команда - /unlock
Чрез това ще може отключвате оръжия, които ще са ви необходими в игра. Не съм снимал обстойно всичко, но при евентуален интерес ще го направя.
Изображение
Мода е напълно оптимизиран и изчистен, няма да има никакви проблеми с функционалността си. Чрез поставянето ще се увеличи активността и приходите от дадения сървър. Също така ще се улесни неимоверно работата на администраторите по сървъра, защото няма да прибягват вече до amxx функциите, за да наказват играчите, а ще успеят да им обяснят и поправят грешките, което ще мотивира играчите, да не се правят умишлено air/bunker и да се стараят да играят. Приближен е до сегашния mod, но тук стои едно голямо „но“. Това е първоначалният mod, по негова схема е направена версията на Veco, която се използва и тук. При опитите нашият български герой е допуснал грешки, които години наред остават - неоправени. Сегашното състояние е просто траги-комично. Има наличие на upgrades, но има и class, което само по себе си е колосална простотия, защото при развитието на пълни способности ти можеш да си избереш една, като класификация и да я имаш double. Отделно няма алтернативи да се оправи grab-a - като този, който видяхте на видеото, защото изисква страшно много работа, а няма кой да я свърши. В момента няма баланс на отборите, ако някой започне да си вади статистика - при наличието на достигнали максималното си развитие зомбита, дали оцеляващите имат шанс. Ако се проведе анкета, кое е по-предпочитано (тунела или въздушната база), то сигурен победител ще е тунела, защото е масово използват, самия mod подтиска играчите към него, защото ако построят база ще бъдат лесно достигнати с тези извънредно небалансирани зомбита. Моля, когато гласувате в анкетата, пишете и едно коментарче тук, за да видим, какво мислите в действителност и ако има някакви въпроси да Ви се отговори.

Поздрави,
Теодор!

Re: [BaseBuilder] - Ревю на 7.2 mod

Публикувано на: 06 Юни 2015, 19:57
от HuliganaKuncho
Наясно ли си, че мода се плаща и пиратските копия се наказват?

Re: [BaseBuilder] - Ревю на 7.2 mod

Публикувано на: 06 Юни 2015, 20:03
от Excione ツ
Мода е закупен лицензирано от създателя му срещу скромните 15$.

Re: [BaseBuilder] - Ревю на 7.2 mod

Публикувано на: 06 Юни 2015, 20:11
от BaDaZz
Тошко бате ,имам активен хостинг още 25 дена ако искаш дай на ЛС или по скупе да го сложа мода,ако искаш :) ? :victory:

Re: [BaseBuilder] - Ревю на 7.2 mod

Публикувано на: 06 Юни 2015, 20:28
от The Rock!
Баце много е хубав плугина. Ако го сложиш много добре ще си стой на сервера. Ще изглежда много як! :)

Re: [BaseBuilder] - Ревю на 7.2 mod

Публикувано на: 06 Юни 2015, 21:20
от KaRaJaTa1988
Тва не е плъгин а цял мод.

Re: [BaseBuilder] - Ревю на 7.2 mod

Публикувано на: 06 Юни 2015, 21:21
от georgii.s
Смятам да го сложа, след като свърша другия сървър. Още малко ми остава.

Re: [BaseBuilder] - Ревю на 7.2 mod

Публикувано на: 06 Юни 2015, 21:55
от BaDaZz
Georgii да те попитам ,съгласен ли си да ти дам мод,и от него да вземеш моделите на зомбиета звуци и всичко което ти хареса ? :)

Re: [BaseBuilder] - Ревю на 7.2 mod

Публикувано на: 06 Юни 2015, 22:50
от FCSV
HuliganaKuncho написа:Наясно ли си, че мода се плаща и пиратските копия се наказват?
Интересано ми е как ще ме накажат ? :Д

Re: [BaseBuilder] - Ревю на 7.2 mod

Публикувано на: 07 Юни 2015, 00:20
от E.SALT
Мода изглежда добър, няма да е зле да се пусне в тестов период за 2-3 дена, за да се види как ще върви, аз съм ЗА...

Re: [BaseBuilder] - Ревю на 7.2 mod

Публикувано на: 07 Юни 2015, 08:20
от - xaer0
Аз съм напълно съгласен този мод да се направи или поне да се пробва как работи. Така като го гледам мода наистина е хубав и ще е добре да се сложи в сървъра, и да видим какво мислят играчите за него.

Re: [BaseBuilder] - Ревю на 7.2 mod

Публикувано на: 07 Юни 2015, 08:29
от KaRaJaTa1988
Така, онака на мене не ми допада опцията Free battle build for SMS админите.Просто това си е опция на админите.Иначе бахти трола ще става.Отделно има доста хубави работи...Бе аз съм за преправянето на сегашния с част от тоя.

Re: [BaseBuilder] - Ревю на 7.2 mod

Публикувано на: 07 Юни 2015, 09:39
от ContinentaL
имам 2 въпроса
ще се запазят ли кредитите и ъпгрейдите и ако не ще има ли компенсация ?
ще се намали ли времето за строене ?
иначе мода съм го играл и е много фън !!!

Re: [BaseBuilder] - Ревю на 7.2 mod

Публикувано на: 07 Юни 2015, 11:41
от Genata
KaRaJaTa1988 написа:Така, онака на мене не ми допада опцията Free battle build for SMS админите.Просто това си е опция на админите.Иначе бахти трола ще става.Отделно има доста хубави работи...Бе аз съм за преправянето на сегашния с част от тоя.
то тва може да са едитне споко
ContinentaL написа:имам 2 въпроса
ще се запазят ли кредитите и ъпгрейдите и ако не ще има ли компенсация ?
ще се намали ли времето за строене ?
иначе мода съм го играл и е много фън !!!
Да ще се запазят,ако случайно нещо стане ще ви бъдат дадени кредити като компенсация.

Re: [BaseBuilder] - Ревю на 7.2 mod

Публикувано на: 07 Юни 2015, 12:54
от dodo
Аз съм ЗА да се види дали ще се хареса на играчите и тогава да бъде сложен мода.

Re: [BaseBuilder] - Ревю на 7.2 mod

Публикувано на: 07 Юни 2015, 13:42
от Excione ツ
ContinentaL написа:имам 2 въпроса
ще се запазят ли кредитите и ъпгрейдите и ако не ще има ли компенсация ?
ще се намали ли времето за строене ?
иначе мода съм го играл и е много фън !!!
Няма как да се запазят данните от миналия на новия. За компенсация не знам, но може да се направи да започвате с 100 кредита.
Направи си сам преценка за колко време се достига максимално развитие на зомбито. Всяко следващо ниво се оскъпява с толкова, колкото съм написал по default, разбира се:
Първо ниво = hp "25" Всяко ~ всяко следващо се покачва с = "5"
Първо ниво = dmgred "15" Всяко ~ всяко следващо се покачва с = "10"
Първо ниво = gravity "20" Всяко ~ всяко следващо се покачва с = "10"
Първо ниво = invis "10" Всяко ~ всяко следващо се покачва с = "7"
Първо ниво = speed "20" Всяко ~ всяко следващо се покачва с = "9"
Всичко това е променливо, разбира се.

По default времето за строеж е определено на 150 секунди, но няма да е зле да се направи на 165 по мои лични изчисления и опит.

Re: [BaseBuilder] - Ревю на 7.2 mod

Публикувано на: 08 Юни 2015, 10:40
от HuliganaKuncho
FCSV написа:
HuliganaKuncho написа:Наясно ли си, че мода се плаща и пиратските копия се наказват?
Интересано ми е как ще ме накажат ? :Д
Има си начини. До колкото знам, тирант е платил за един вид права над този мод.

Re: [BaseBuilder] - Ревю на 7.2 mod

Публикувано на: 09 Юли 2015, 22:48
от shmatii ^^ ;dd
Работи се по мода, благодарим за мненията. Сървъра ще бъде подобрен скоро.