Страница 1 от 1
Предложение за ранк система
Публикувано на: 09 Авг 2013, 23:04
от f0zzzie
Здравейте , предлагам да бъде сложена ранк система във д2онлито.
Ето пример за ранковете :
[Новак] - 0-50
[Напреднал] 50-100
[Добър] 100-200
[Професионал] 200-300
[Мега Професионал] 300-400
[Откачен] 400-600
[Изрод] 600-900
[Нереален] 900 - 1500
[Машина]1500 - 2000
[Изверг] 1800 - 2000
[King of server] 2500 - 6000
Мисля , че това ще стимулира играчите да се задържат повече във сървъра , за да си вдигат ранка.Също така , предполагам , че ще привлече и задържи повече играчи.
Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 09 Авг 2013, 23:10
от dirtywest
Дай линк към Пълинга !
Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 09 Авг 2013, 23:52
от Photoshop
аз съм твърдо ПРОТИВ вече си има ранг система
Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 09 Авг 2013, 23:54
от Bojidar
dirtywest написа:Дай линк към Пълинга !
(rofl) Какъв плъгин? хахаха
П.п. В момента има такава ранг система, може да погледнеш на колко мнения какъв ранг слага ето тук -->
http://www.slackserv.com/forum/viewtopi ... 172&t=2625
Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 10 Авг 2013, 00:02
от [PRO]Eminem
той иска да каже май за убийствата да е ранк системата,ако е така ще имат стимул наистина За!
Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 10 Авг 2013, 00:31
от f0zzzie
Точно за убийствата говоря
Заповядайте и системата:
Ето ви сма.Само сложете debug след името на плъгина в plugins.ini и си сменете ранковете по избор.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <nvault>
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= g_players)
#define TOTALLEVELS 12
new const Levels[TOTALLEVELS] =
{
25,
50,
100,
200,
300,
500,
750,
1000,
1250,
1500,
1750,
2000,
}
new const LevelNames[TOTALLEVELS][] =
{
"Noob",
"Beginner",
"Learning",
"Knifer",
"Rambo",
"Butcher",
"Matrix",
"Probhop",
"Freak",
"Racer",
"Kill Bill",
"Respected Player"
}
new gXP[33], gLevel[33];
new points_kill, points_hs;
new g_vault, g_players;
public plugin_init()
{
register_plugin("Ranks", "Rmix");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
points_kill = register_cvar("dr_rank_kill", "1");
points_hs = register_cvar("dr_rank_hs","1");
g_vault = nvault_open("RankStats");
g_players = get_maxplayers();
register_logevent ( "CmdRoundStart", 2, "1=Round_Start" )
}
public plugin_end()
{
nvault_close(g_vault);
}
public eDeath(id)
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
new gpoints_kill = get_pcvar_num(points_kill);
new gpoints_hs = get_pcvar_num(points_hs);
if( IsPlayer(killer) && is_user_connected(killer) )
{
if( victim != killer )
{
if( cs_get_user_team(victim) != cs_get_user_team(killer) )
{
if( is_user_alive(killer) )
{
if(!read_data(3))
{
gXP[killer] += gpoints_kill
client_print(id,print_chat,"*[Ranks] You Gained %d Points!", gpoints_kill);
}
else if(read_data(3))
{
gXP[killer] += (gpoints_kill + gpoints_hs);
client_print(id,print_chat,"*[Ranks] You Gained %d Points!", (gpoints_hs + gpoints_kill ) );
}
CheckLevel(killer);
SaveData(killer);
}
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public CmdRoundStart ( )
{
new players [ 32 ], numb, id
get_players ( players, numb, "a" )
for ( new i; i < numb; i++ )
{
CmdShowHud (id)
}
}
public CheckLevel(id)
{
if( gXP[id] >= Levels[gLevel[id]] )
{
gLevel[id]++;
new szName[33];
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
client_print(id,print_chat,"*[Ranks] Congratulations You are [Level: %i/%i] with Title %s!", gLevel[id], TOTALLEVELS, LevelNames[gLevel[id]-1]);
}
}
public CmdShowHud (id)
{
set_hudmessage ( 50, 50, 50, -1.0, 0.01 )
show_hudmessage ( id, "*[Ranks]Level: %i/%i | RankName: %i | Points: $%i", gLevel[id], TOTALLEVELS , LevelNames[gLevel[id]-1], gXP[id] )
set_task ( 0.2, "CmdShowHud", id )
}
public client_connect(id)
{
LoadData(id);
}
public client_disconnect(id)
{
SaveData(id);
gXP[id] = 0;
gLevel[id] = 0;
}
public SaveData(id)
{
new name[35];
get_user_name(id,name,34);
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s", name);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",gXP[id],gLevel[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
LoadData(id)
{
new name[35];
get_user_name(id,name,34);
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s",name);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",gXP[id],gLevel[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new playerxp[32], playerlevel[32];
parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31);
gXP[id] = str_to_num(playerxp);
gLevel[id] = str_to_num(playerlevel);
return PLUGIN_CONTINUE;
АМХ
Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 10 Авг 2013, 00:48
от ddreamcatcher
Против!!Това е един вид стимул за хакерчетата.. + това тези рангове не са нужни (според мен) .
Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 10 Авг 2013, 00:56
от DeMoNTRAK
Ненужна е, но смятам че наистина, ще задържи играчите в сървара и, ще има нови редовни затова аз съм ЗА !
Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 10 Авг 2013, 01:31
от noob'sART
ПРОТИВ....
Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 10 Авг 2013, 09:58
от ScreenShark
ПротиВ!
Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 10 Авг 2013, 10:07
от B-Rabbit
Преди време го бях предложил същото и за детръна , защото там има повече смисъл . В д2 то си има /топ15 а ние в детръна какво имаме НИЩО , затова няма да е зле да се добави този плъгин и в детръна , ако изобщо ще се добавя някъде ! Иначе ЗА !
Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 10 Авг 2013, 11:14
от ivailo
[Откачен] 400-600
[Изрод] 600-900
[Нереален] 900 - 1500
[Машина]1500 - 2000
[Изверг] 1800 - 2000
[King of server] 2500 - 6000
Тия са супер нелепи.. категорично Против!
Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 10 Авг 2013, 11:41
от bazookA
Против. Безмислено е.
Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 10 Авг 2013, 12:25
от b0TL!k3_1926
Против и от мен не виждал смисъл..
Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 10 Авг 2013, 13:14
от f0zzzie
Добре , това е доста тъпо изразяване спрямо теб.Напротив , има смисъл.Обаче плъгина си има лоша и добра страна.
Лошата е , че играчите ще пускат хаковете си през късните часове за да вдигнат по-бързо ранга.
Добрата е , че през деня съм сигурен , че ще е 32/32 , защото ще има наличие на администратори и така ще си играят спокойно и ще се задържат повече заради ранговете.
Не съм аз този който ще реши.Както желаете

Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 11 Авг 2013, 09:03
от 20/
Против относно плугина. Супер детински е.
Това за "добрата страна" е пълна глупост. Има периоди от деня, в които 1 админ не влиза в рамките на 2-3 часа. Говоря за обедно време, часовете между 2-4. Като цяло в онлито има съвсем малко редовни админи, тъй че сървърът ще я втаса повече, ако се сложи подобен плугин.
Впрочем, а и е по - добре да не се слагат нови плугини. От няколко дни има невероятен лаг/забиване в сървъра / не само на мен, всеки се оплаква /, така че при слагането на още плугини, тотално няма да може да се играе.
Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 19 Авг 2013, 11:10
от DinaMo0
Против! Няма смисъл щом има /top15
Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 01 Сеп 2013, 18:20
от paparko wanna powaa
ddreamcatcher написа:Против!!Това е един вид стимул за хакерчетата.. + това тези рангове не са нужни (според мен) .
И аз съм на същото мнение ще се навъдят повече хакери който искат рангове, примерно като последният от 2500-6000.
Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 01 Сеп 2013, 21:03
от Lucky
Напълно съм против това предложение, вече си има ранк система и мисля, че това е излишно.
Re: Предложение за ранк система
Публикувано на: 15 Ное 2013, 19:23
от DemoLitioN
Предложението е отхвърлено.