В този урок ще ви покажа Изгледите в Valve Hammer Editor !
Изгледите са 4 на брой, те са: Camera, Top, Front, Side
1. Camera - 3D изглед, в който виждате картата си не като чертеж, а почти както ще бъде в игра. За да го виждате почти като в игра трябва да го нагласите на 3D Textured.
2.Най лесен начин да местите в Camera изглед е със W, A, D, S + стрелките.
3. Top - 2D изглед, в който виждате картата си отгоре.
4. Front - 2D изглед, в който виждате картата си отпред.
5. Side - 2D изглед, в който виждате картата си отстрани.
Автор: ZONIK
Забранено е копирането !
Изгледите в Valve Hammer Editor
- Новак
- Мнения: [ 47 ]
- Регистриран на: 12 Май 2012, 15:40
- Ник в играта: ZONIK
- Скайп профил: zonik.zonik2
- Вашият пол е: Мъж
- Обратна връзка:
- Новак
- Мнения: [ 1 ]
- Регистриран на: 17 Мар 2013, 21:45
- Ник в играта: BomeWadyadevy
- Местоположение: rossia
- Обратна връзка:
Изгледите в Valve Hammer Editor
Ох, очень давно в VHE не работал, но кажется знаю, в чём проблема.
Это зависит от формы фигуры, полигональности, многогранности...
Вобщем, Valve Hammer Editor представляет каждую сторону браша как треугольник. И все углы этого треугольника должны быть в одной плоскости. То есть многогранности надо добиваться с помощью добавления сторон, а не искажением одной стороны.
Надеюсь, ты понял. Хотя, если ты новичёк в VHE, то скорей всего не понял...
Это зависит от формы фигуры, полигональности, многогранности...
Вобщем, Valve Hammer Editor представляет каждую сторону браша как треугольник. И все углы этого треугольника должны быть в одной плоскости. То есть многогранности надо добиваться с помощью добавления сторон, а не искажением одной стороны.
Надеюсь, ты понял. Хотя, если ты новичёк в VHE, то скорей всего не понял...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост