Изтеглете програмата WinBSPC.
![Изображение](http://i.imgur.com/QIqx3st.png)
Отворете winbspc.exe и натиснете на File > Convert. Намерете .bsp файлът който искате да прегледате и след това Open.
![Изображение](http://i.imgur.com/mUaPWe3.jpg)
Ще ви излезе това прозорче на което сложете тикче на MAP и натискате на Browse...
![Изображение](http://i.imgur.com/FcuKsrD.jpg)
Отново ще ви изкара прозорче. От него трябва да покажете къде да отиде изходящият файл (.map файлът)
![Изображение](http://i.imgur.com/JMPGTxy.jpg)
![Изображение](http://i.imgur.com/EIb2SA9.jpg)
Би трябвало да ви излезе подобно съобщение, ако ли не значи картата не може да бъде конвертирана.
![Изображение](http://i.imgur.com/M8jqhXK.jpg)
Влезте във Valve Hammer Editor, и от Tools > Options натиснете на Texture таб-а.
![Изображение](http://i.imgur.com/hk5Q9Wp.jpg)
От там на ADD WAD и избирате всички .WAD файлове които са нужни на картата ви (в случая cs_dust.wad). Като сте готови рестартирайте програмата.
![Изображение](http://i.imgur.com/U07MlHd.jpg)
За да отворите .map файлът който току що направихте натиснете на File > Open.
![Изображение](http://i.imgur.com/xFYqfW1.jpg)
Може да ви излезе ерор, но не се притеснявайте.
![Изображение](http://i.imgur.com/gZYlbYF.jpg)
Картата ви ще изглежда по подобен начин. Ще я оправите със следващите стъпки.
![Изображение](http://i.imgur.com/AImCx1i.jpg)
Най-отгоре в ляво натиснете на Edit > Select All и после на Vertex Tool (Shift+V).
![Изображение](http://i.imgur.com/p3H996Q.jpg)
Накрая остана да натиснете на Selection Tool (Shift+S) и да отмаркирате всичко.
![Изображение](http://i.imgur.com/k2owQpv.jpg)
Източник : gamebanana.com / Превод : aHaJLruH