Съвети за безопасност при ползване на SMS услугите на SlackServ.com:
1) Единственият сигурен и безопасен начин да получите права е от нашия сайт, не се доверявайте на никого, рискът е за ваша сметка.
2) Внимавайте да не объркате текста и/или номера, на който изпращате SMS. При грешка плащането няма да се отрази в нашата система и съответно няма да получите услугата, която желаете, но ще бъдете таксувани от мобилния оператор!;
3) Ако има някого до вас в момента на регистриране на даден SMS код в системата или при самото му получаване трябва да внимавате да не бъдат видени данните;
4) Трябва да запомните (най-добре да си запишете на сигурно място) данните за да може да ги използвате ако се наложи. Това се отнася най-вече за SMS кода и в по-малка степен на Парола, Таен Въпрос и Таен Отговор;
5) Паролата, която въвеждате при регистриране на кода, не трябва да е лесна, желателно е да използвате комбинация от букви и цифри, също да има малки и големи букви. Паролата ви не трябва да бъде на кирилица и не трябва да съдържа специални символи като "<>$%" и др.;
6) Не трябва да казвате паролата си и/или получения SMS код на никого, дори на член на екипа! Никой от екипа на SlackServ няма да иска това нещо от вас. Единственият случай, в който ще трябва да кажете кода или паролата си е ако искате тя да бъде сменена (вижте т.15)
7) Ако играете в други сървъри или вериги, освен нашата, задължително преди да влезете в дадения сървър си сменете паролата от конзолата със setinfo _pw;
8) Ползвайте лицензирани Антивирусен софтуер и Firewall (Защитна стена), които засягат сигурността на целия ви компютър/лаптоп и пряко касаят и SMS услугите, закупени или спечелени в SlackServ.com;
9) Внимавайте къде влизате (сайтове, форуми и сървъри), какви данни попълвате, с какво се съгласявате, откъде и какви файлове сваляте и най-вече какво инсталирате.
1. Как мога да стана Админ в даден сървър?
Отговор: Има само два начина да станете Админ в нашите сървъри - с кандидатура и със SMS код, който от своя страна може да бъде закупен или спечелен от различни томболи и конкурси, които екипът на SlackServ организира.
2. Как мога да спечеля безплатно SMS код?
Отговор: Просто трябва да участвате или да се запишете в съответната томбола или конкурс. Всеки конкурс е индивидуален, с индивидуални изисквания, така че няма как да ви кажем с точност. Всичко, което е нужно ще намерите в темата на съответния конкурс. Относно томболите, на всеки 30, 60 и 90 дни се избира произволно един потребител, който се е записал в съответната томбола. Тя се намира в сайта, в ляво. Само хора с ранг "Регистрирани потребители" могат да се записват.
Офтопик:
3. Как мога да закупя права в даден сървър?
Отговор: Единственият вариант към този момент е с изпращане на SMS от GSM с български мобилен оператор (A1, Telenor или Vivacom). Текстът и номерът ще намерите като изберете съответната услуга.
4. От къде мога да стана Админ?
Отговор: Единственият сигурен и безопасен начин е от сайта на SlackServ, менюто в ляво
Офтопик:
5. Колко струва един SMS?
Отговор: Цените са различни в зависимост от услугата, която искате да закупите - SMS Admin, SMS Unban и Реклама чрез банер са 4.80лв. SMS VIP - 2.40лв. и Запазен ник, Смяна на ранг във Форума и Реклама чрез линк (URL) - 1.20лв. Всички цени са в лева (BGN) и са с включено ДДС.
6. За колко дни важат правата ми?
Отговор: Правата на SMS Admin, SMS VIP и Запазен ник важат 30 дни, като можете да подновявате услугите безкрайно, стига да изпращате SMS-и отново. Времето започва да тече едва когато регистрирате кода в нашата система. Това означава, че може да изпратите SMS април 2018г. и да го регистрирате юни 2018г. като срокът му отново ще е 30 дни. Относно SMS Unban сме длъжни да отбележим, че премахва наличния бан от сървърите към даден момент на използване на SMS кода. Той (SMS Unban кода) важи еднократно (освен ако не закупите код отново) и не ви имунизира за бъдещи банове, затова ви съветваме да спазвате правилата!
7. Как да съм сигурен/на, че ще получа услугата, за която съм платил/а?
Отговор: Първо прочетете правилата и условията за използването на дадената услуга, също и съветите за безопасност, ако сте съгласни с тях преминете към следващата стъпка. Второ и основно трябва да подходите с нужното внимание и концентрация, особено ако го правите за пръв път. Трябва да внимавате с какъв текст и на какъв номер изпращате SMS, ако объркате едно от двете неща няма да получите обратно SMS код, чрез който да регистрирате дадената услуга в нашата система. Процесът е необратим и ние няма как да ви помогнем дори да искаме, затова ви молим не бързайте и прочитайте всичко по няколко пъти. Имайте предвид, че времето на кода почва да тече едва когато го регистрирате в нашата система. Това означава, че може да изпратите SMS април 2018г. и да го регистрирате юни 2018г. като срокът му отново ще е 30 дни. Следващата стъпка, която трябва да предприемете ако вече имате нужния код, е да го регистрирате.
Офтопик:
8. Какви права (привилегии) получавам ако закупя или спечеля код за SMS Admin, SMS VIP или Запазен ник
Отговор: Първото, което трябва да се каже, че правата са различни, в зависимост услугата, която сте закупили или спечелили, за това и цената е различна за трите услуги.
8.1 За SMS Admin: Флаг "b" - Резервиран слот (Няма да чакате да се освободи място, за да влезнете в сървъра);
Флаг "c" - amx_kick и amx_gag (Ще можете да киквате и гагвате играчи, които нарушават правилата);
Флаг "e" - amx_slap и amx_slay (Ще можете да slap-вате и slay-вате играчи, които нарушават правилата);
Флаг "f" - amx_map (Ще можете да сменяте картата, ако тя е скучна и безинтересна);
Флаг "i" - amx_chat (Ще можете да използвате чат командите amx_say, amx_psay и др.);
Флаг "j" - amx_vote (Ще можете да пускате различни вотове);
Флаг "p" - Защита на nick-a ви с парола (друг играч няма да може да влезне с него, ако не знае паролата ви);
Флаг "s" - amx_teammenu (Ще можете да местите играчи от единия отбор в другия);
Флаг "t" - Префикс [SMS Admin] и цветен чат;
Флаг "u" - amxmodmenu (Ще имате достъп до AMX менюто за по-лесно боравене с правата си);
Също така и следните привилегии:
- Ще можете да виждате двата отбора, когато сте "мъртви";
- Ще виждате всички съобщения в чата независимо дали сте "живи" или "мъртви".
За Bhop Only [100aa] сървъра: - VIP skin
- Срещу името когато някой насочи мерник във вас и в scoreboard ще изписва VIP
За Deathrun сървъра: usp
За Jailbreak сървъра: /hats (меню, от което може да си изберете шапка, която ще се вижда от всички).
8.2 За SMS VIP: Флаг "b" - Резервиран слот (Няма да чакате да се освободи място, за да влезнете в сървъра);
Флаг "i" - amx_chat (Ще можете да използвате чат командите amx_say, amx_psay и др.);
Флаг "j" - amx_vote (Ще можете да пускате различни вотове);
Флаг "p" - Защита на nick-a ви с парола (друг играч няма да може да влезне с него, ако не знае паролата ви);
Флаг "r" - Префикс [SMS VIP] и цветен чат;
Флаг "s" - amx_teammenu (Ще можете да местите играчи от единия отбор в другия);
Също така и следните привилегии:
- Ще можете да виждате двата отбора, когато сте "мъртви";
- Ще виждате всички съобщения в чата независимо дали сте "живи" или "мъртви".
За Bhop Only [100aa] сървъра: - VIP skin
- Срещу името когато някой насочи мерник във вас и в scoreboard ще изписва VIP
За Deathrun сървъра: usp
За Jailbreak сървъра: /hats (меню, от което може да си изберете шапка, която ще се вижда от всички)
8.3 За Запазен ник: Флаг "p" - Защита на nick-a ви с парола (друг играч няма да може да влезне с него, ако не знае паролата ви);
9. Написах си паролата, но сървърът ме kick-ва?
Отговор: Ако ви изписва "Kicked: You have no entry to the server...", това означава, че сървърът не разпознава вашата парола, възможни причини са:
9.1 Не сте въвели правилно паролата си - може при самата регистрация или при писането й в конзолата да сте объркали някой символ;
9.2 Паролата ви има интервал и не сте сложили кавички - така разпознава само първата дума;
9.3 Когато въвеждате командата не сте сложили разстояние между "setinfo" и "_pw";
9.4 Направили сте config.cfg (файлът, в който се съхраняват всички клиентски команди и настройки) или пътя до него read only (само за четене) и така предотвратявате промяна на файла. Той се намира в <game dir>/cstrike/ или cstrike_bulgarian ако имате такава папка. При Steam в Steam/steamapps/common/Half-Life/cstrike и се отваря с текстообработваща програма като Notepad;
9.5 Паролата ви е написана на кирилица или съдържа специални символи като "<>$%" и др.
10. Пиша си паролата в конзолата, но ми изписва "Info string lenght exceeded"?
Отговор: Това означава, че config.cfg e препълнен и не може да вкарвате нови команди и настройки. За да оправите проблема трябва да отидете до файла (вижте т.9.4), отваряте го и изтривате всички setinfo редове, като оставяте само setinfo _pw и запаметявате.
11. Забравих си паролата, какво да правя?
Отговор: Влизате в Забравена парола, намира се в сайта, в ляво "Допълнителни опции" там избирате Вашият ник от падащото меню, въвеждате Таен Въпрос и Таен Отговор и натискате бутона "Искам си паролата, сега!"
12. Забравих си паролата, но не помня "Таен отговор", какво да правя?
Отговор: Свържете се с някого от екип Администратори или Глобални Администратори като предоставите Вашия ник, вашият код, който получихте като SMS и нова парола, с която искате да бъде сменена. Ако данните съвпаднат, вашата молба ще бъде изпълнена и ще бъдете уведомени. Без да предоставите SMS кода, няма как да бъде уважена вашата молба, защото всеки може да поиска това от нас, от ваше име с цел да ви навреди и без да докажете, че това сте вие, ние не можем да окажем съдействие. Това е само и единствено с цел вашата лична сигурност! За това ненапразно ви молим помнете данните, с които се регистрирате до изтичане на услугата. Има и един последен вариант с GSM номера, от който е пратен SMS-a и датата, но той е само в краен случай и само за лоялни и уважавани потребители на SlackServ.
13. Вчера имах права, но днес нямам, а не съм правил/а нищо, защо?
Отговор: Има 3 възможни причини:
13.1 Времето на услугата е изтекла;
13.2 Правата ви са отнети - бъдете спокойни права се отнемат само и единствено ако грубо погазите Правилата на дадената услуга и разбира се с неопровержимо доказателство, което доказва вашата вина, затова ви молим четете правилата внимателно преди да регистрирате дадената услуга! Всички играчи с отнети права се намират тук. Ако ви няма тук значи, не е това причината за да нямате права;
13.3 Технически проблем - както всяка техника, технология и система, така и нашата не е застрахована от проблем. Молим ако забележите такъв да ни сигнализирате веднага. Единственото, което може да обещаем в този случай е, че проблемът ще бъде отстранен възможно в най-кратък срок, а всички засегнати SMS Потребители ще бъдат компенсирани справедливо за неудобството. Ако има такъв случай се извиняваме предварително!
14. Вчера имах достъп до дадено меню/функция, а днес нямам, защо?
Отговор: Възможни са две причини:
14.1 Флагът, на който се намира даденото меню/функция (пример: amx_kickmenu се намира на флаг "c") ви е отнет, така вие губите всички привилегии, които сървърът ви предоставя на този флаг. Дали е такъв случая може да проверите тук като изберете вашия ник и разгледате секцията "Флагове" да не ви липсва някой или да имате активно предупреждение. Ако сте сигурни, че не сте нарушавали правилата, то няма за какво да се притеснявате.
Офтопик:
15. Смяна на парола или преместване на правата ми в друг сървър, как става?
Отговор: За съжаление все още не разполагаме с такива автоматични опции, затова е нужно да се свържете с някого от екип Администратори или Глобални Администратори, като трябва да предоставите Вашия ник, SMS кода, който сте регистрирали и промяната, която желаете да бъде направена.
Пример:
Офтопик:
16. Някой е играл с nick-a ми, какво да правя?
Отговор: Първото нещо, което трябва да направите е да се убедите, че правата не ви са изтекли. Второ ако не са ви изтекли, веднага трябва да си смените паролата за достъп, как може да видите в т.15. Другото важно нещо е да спазвате съветите за безопасност.
- Всеки изпратен SMS е доброволен акт, никой не ви кара на сила, с него вие подпомагате развитието на веригата и по-добрата игра в сървърите ни!
- Екипът ни ви моли да спазвате съветите за безопасност, ние не носим отговорност за немарливо отношение към данните ви и тяхното съхранение.
- Екипът ни ви напомня, че правилата са задължителни за всички и неспазването им може да доведе до отнемането на дадена функция или на правата ви нацяло! При регистрация на дадена услуга вие се съгласявате с тях, ако не сте се запознали детайлно с тях, вината си е ваша!
- Екипът ни не носи отговорност ако бъде изпратен SMS от телефона ви без вашето знание/съгласие. Правилното съхранение на мобилните устройства е ваша отговорност и задължение! Това важи с пълна сила за малолетни лица оставени без родителски контрол.
Темата ще бъде обновявана, за това когато имате въпрос или проблем, моля първо проверявайте тук за решението му! Ако въпросът ви не присъства тук може да го зададете като пуснете нова тема в този раздел.
Темата е писана специално за SlackServ.com, копирането й нацяло или части от нея е забранено,
ако не посочите източник и автор!
Темата е писана специално за SlackServ.com, копирането й нацяло или части от нея е забранено,
ако не посочите източник и автор!